Sider

mandag den 4. april 2011

Min model er ved at miste tålmodigheden

Lærke synes absolut ikke, at det her blog halløj, jeg har gang i, er særlig spændende mere. Hun er virkelig færdig med at poserer og gør alt for at stå med ryggen til kameraet, iiiiiiii altså min tålmodighed bliver sat på en prøve...der ligner vi jo vist virkelig hinanden :-)

Nå med nederdelen blev færdig og det ny indkøbte MØNSTRET skråbånd blev brugt. Det var egentlig ikke meningen, at det skulle bruges til denne sag, men synes det passede helt perfekt da jeg kom hjem med det.
Jeg har den sidste tid jagtet mønstret skråbånd, da jeg var ved at køre træt i de ensfarvede, jeg var heldig og fandt det fineste orange med hvide prikker, jeg kan se at det må jeg da vist have mere af til gemmeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar