Sider

mandag den 11. april 2011

SÅ gik der helse i den...

...og for første gang, efter utallige forsøg de sidste 3 år, lykkedes det mig endelig at bage glutenfri boller der oveni købet smagte GODT....totalt meget optur.
Og koden hedder noget så ucharmerende som "Jytte mel"
En meltype jeg allerede jagtede i 2007, men ikke kunne støve op, og som nu har fundet plads i vores lokale dagliBrugs.

Nu vare det jo ikke længe, inden jeg skal tilbage på arbejdet og for at opretholde mit ry som den ultimative "Helse Helle" er jeg nødt til at lægge mig lidt i selen den sidste tid på barsel og udvide min helse interesse, og ja, jeg synes virkelig det er spændende. Og ja, jeg kan mærke en tydelig forskel. Men gennem en graviditet og efterfølgende barselskager, hvilket selvfølgelig er obligatorisk, er jeg den sidste tid faldet lidt af på den. Nu må jeg op på hesten igen. NAM NAM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar