Sider

onsdag den 1. juni 2011

GOOGLER

Jeg har længe, meget længe haft en stor drøm om at sy min egen lædertaske.
Går bare kold, gang på gang, for jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte. Men i de her dage bliver der googlet i vildskab, for at suge alt taske-inspiration ud af nettet. Tror tiden er ved at være inde. Må booke en tid ind hos min veninde Sofie, som er en hærdet "jeg-syr-mine-egen-super-lækre-lædertasker"
Første skridt må være, fastlæggelse af form, dernæst et besøg i læderlageret.

Her er resultatet af mange dages inspirationsrunder på nettet.








Kan I se hvor jeg vil hen......

Derudover er jeg gået i gang med huset igen, hvilket der sluger meget tid og energi. Og min barsel slutter og arbejdet kalder den 20 juni, HVAD SKAL JEG GØRE, har alt alt for lidt tid!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar