Sider

fredag den 16. september 2011

Måske jeg bare skulle tage dem alle??

Vi er tilbage ved Rikkes acryl-dimser, som jeg jo har en sand svaghed for.
Hun har nu udviklet de fineste lyskranse, i de lækreste farver.

Og jeg må jo nok indrømme, at lyskranse jo ikke et absolut musthave, men det sætter da virkelig prikken over i'et på en tam IKEA lysestage.

Jeg kunne som altid, ikke bestemme mig for hverken farvevalg eller farvekombination og fik lov at låne dem alle med hjem. Og nu sidder jeg vist bare i saksen og må have dem alle...man skulle jo nødig gå ned på lyskranse.

Se bare, er de ikke fine?

5 kommentarer:

  1. De er så flotte! Har hun en hjemmeside? - Jeg har nemlig aldrig hørt om hende før.

    SvarSlet
  2. Lyngsø, dejligt at du synes det, det vil jeg gå videre med.
    Rikke er nemlig en kollega, der laver vildt fede acryl-ting, men hun er lidt langsom om at få tingene på nettet, hun har det sidste lange stykke tid vist nok arbejdet på en blog, meeen den lader vente på sig ;-)
    Jeg kan sende dig hendes mailadd. hvis du er interesseret?

    SvarSlet
  3. Det må du meget gerne! Bare send den til kristina_lyngsoe(snabel a)hotmail.com - laver hun andet end lyskranse?

    SvarSlet
  4. Frøken Lyngsø, Rikke skriver en mail til dig i aften...pas på, man kan nemt blive afhængig af hendes acryl-sager ;-)

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Ih, hvor er de fine! Kan godt forstå du ikke kan vælge :-)
    Du er meget velkommen til at låne mit billede af Turi design's Daisy stel :-)
    VH Trine

    SvarSlet