Sider

søndag den 11. marts 2012

Tjek lige hvad der landede...

...foran min hoveddør i dag.
To reoler, fyldt med garn i alle farve. WOW hvor en søndagsoverraskelse.
Min dejlige veninde Kirsten, havde været på besøg hos en folkeskoleveninden, der var midt i en flytning og ikke ville have alt det her guld med. Ja tænk engang ;-)
Jeg takker af hele mit hjerte, at Kirsten sendte mig en tanke, pakkede det hele i bilen og tog den lange vej til Skødstrup (på tømmermænd) kun for at aflevere. Hun forstår virkelig i alle livets henseender at tænke på andre og overraske.
Lige nu venter jeg på en mailadresse til folkeskoleveninden, så jeg kan sende en "STOR TAK", for det skal hun da i DEN grad ha. Det er landet i lykkelige håndarbejdshænder.

4 kommentarer:

  1. Jeg er bare SÅ misundelig!

    SvarSlet
  2. Ej, hvad - hvor heldig kan man være?? Skynd dig at spille Lotto også!

    SvarSlet
  3. Føler mig også svær heldig og render straks ned og køber lottokupon ;-)

    SvarSlet
  4. Susanne Nørgaard Kristensen26. marts 2012 kl. 12.15

    VILDT.... Altså som i mega vildt. Hold da fast der er meget.

    SvarSlet