Sider

mandag den 23. juli 2012

GODT og NOT GODT

S o m m e r f e r i e s t a t u s

GODT
: 30 grader opvarmet pool, når jeg nu hader koldt vand,

: opvarmede toiletter, når jeg nu hader kolde toiletter.

: camping i udlandet.

: camping med små børn, som synes det er en fest.

: campingpladser med græsunderlag

: ikke at være online i 16 dage, selvom der har været perioder med grove abstinenser.

: ikke at se tv i 16 dage, men istedet at have fået hæklet 8 IPhone cover, en kandefrakke (billeder følger) og færdig gjort en poncho.

: sushi, især i Berlin, det er altså bare en sikker vinder hvergang.

: at man på campingferie kan ændre planer ubeskrivelig hurtig.

NOT GODT
: at have røget alt for mange cigaretter, især nu når man er ikke ryger... Virkelig NOT GODT

: indtagelse af ALT for meget hvidt chokolade

: skybrud i campingvogn

: campingpladser med jordunderlag, alt for mudderet i skybrud.

: hvepse, især når den bedre halvdel er allergisk og man ikke ved om mindstemanden har arvet det gen.

: at løbetøjet ligger helt rent, gemt væk nederst i campingvognen, hvorfor er det jeg altid tror på det ferieprojekt?

: at ha' lært den mindste i familien på 2 år at drikke cola.

: mus der tilsyneladende HAR SLÅET LEJER under campingvognen og besøger forteltet lidt for tit.

: KUN at må køre 80 km/t, vi kunne jo nærmest bare gå med den campingvogn

: at begge forlygter på bilen springer på samme tid, og at det selvfølgelig sker om natten.

: flitsbuebørn, især i bilen.

: hjemturen fra sydtyskland. (24 timer)

: at nogen RYGER på toilettet, men nu er jeg jo også ikke ryger ;-)

3 kommentarer:

  1. Ha ha... Uanset om det er godt eller not, så har du lige givet mig et godt grin. Kan nikke genkendende til mange af tingene, især den med camping, skybrud i camping, engang stod vi og skovlede vand ud af forteltet(0: og så liiige den med løbetøjet(0:

    SvarSlet
  2. Ha ha ha... Fantastisk, Line. Lyder dog alt i alt godt godt! Men hey, så så man lige mig løbe hver anden morgen her i de sidste 2 uger af ferien....havde nu vist også lidt voldædt alt, alt for meget chokolade den første uge. Og jeg havde ikke en campingvogn at gemme tøjet i... Men hvor er det fedt at høre, at I har haft en god tur i det smukke Tyskland. Glæder mig til at se flere billeder inde fra vognen!

    SvarSlet
  3. Tak Sanne ;-) Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der hver år tror på det tåbelige projekt.
    Og til Dig Jannie, DU ER FOR SEJ!!! og det er nok grunden til, at jeg bliver ved med at tro på, det også engang kan lade sig gøre for mig!!

    SvarSlet