Sider

tirsdag den 28. august 2012

Levering fra Bornholm...

... elsker når andre kender min svaghed for retro og finder lækkerier i genbrugsbutikker der ligger udenfor min radius.
I går fik jeg personligt leverede det her kaffestel af skønne Maria, som havde fundet det på hendes barndoms ø, Bornholm i sommerferien.
Lige sådan et stel jeg har jagtet. Og på Bornholm koster sådan et altså kun 150 kr FOR DET HELE, overvejer campingtur til Ø'en næste sommer!!!!
Hold nu op jeg synes det er fint,  kan ikke vente med at få det taget i brug...















3 kommentarer:

  1. Kan du klappe til mis-und-el-se??? Føj, hvor er du heldig... :-)

    SvarSlet
  2. :-) Du må komme en dag Jannie, og drikke kaffe af stellet...

    SvarSlet
  3. Det vil jeg enormt gerne. Er sikker på, at det smager M-E-G-E-T bedre - og måske lidt af bornholmersolskin :-)

    SvarSlet